Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK)

A Stand By Me platform a Daikin végfelhasználóknak szánt online portál, ahol megtalál minden hasznos információt az Ön Daikin berendezéséről, valamint itt tudja kezelni az összes garanciával, karbantartásokkal és javításokkal kapcsolatos ügyeit. Ezen felül megtalálja az Ön szerviz partnerének adatait, tehát ha bármi kérdése vagy problémája merülne fel Daikin termékével kapcsolatban, könnyedén kapcsolatba léphet szervizpartnerével. Mindehhez és még sok más jövőbeli lehetőséghez nem kell mást tennie, csak regisztrálni Daikin termékét a Stand By Me portálon.

Azért, hogy a lehető leggyorsabb és legprecízebb támogatást tudjuk nyújtani Önnek, fontos, hogy minél több információnk legyen a megvásárolt termékéről, valamint az Ön kapcsolattartási adatairól. Ha mindez gyorsan és könnyen elérhető, sokkal gyorsabb reakcióidővel tudunk segítséget nyújtani, ha kapcsolatba kell lépni Önnel, a helyszínre kell menni, vagy esetleg pótalkatrészeket kell rendelni az Ön termékéhez.

Csak azok a partnereink lehetnek hivatalos Daikin szervizpartnerek, akik minden kötelező, a Daikin által előírt tréninget és oktatást sikeresen elvégeztek, tehát a lehető legmegbízhatóbb tudással és tapasztalattal rendelkeznek a Daikin termékek telepítésével, beüzemelésével, valamint hibaelhárításával kapcsolatban. Amikor az Ön termékét regisztrálják a Stand By Me rendszerbe, akkor az a partner, aki beüzemelte a termékét, automatikusan az Ön szervizpartnerévé válik, vagyis ő lesz a felelős a jövőben is minden karbantartásért, és esetleges hibajavításokért az Ön Daikin termékével kapcsolatban. Azáltal, hogy összekapcsoljuk egy fix, Daikin által is elismert szervizpartnerrel, segítünk Önnek, hogy mindig tudja kihez kell fordulnia, amennyiben kérdése vagy problémája van.

Az a partner, aki telepítette, beüzemelte az Ön Daikin berendezését nyomon követheti a termék életét már az elejétől fogva, láthatja az állapotát az évek során, és Önnel is szorosabb kapcsolatot tud kialakítani. Így amennyiben segítségre van szüksége, már jóval személyre szabottabb tanácsokat, segítséget tud nyújtani, valamint az ügyintézés és esetleges karbantartás, javítások is gyorsabban és egyszerűbben mennek, mivel a partner mindent tud az adott termékről és annak történetéről. Ezen felül, mivel a partnert hozzárendeljük az Ön termékéhez és felelősséget vállal iránta, neki is érdekében áll, hogy mindig a legjobb szolgáltatást nyújtsa, hogy hosszú távon is elégedett legyen.