Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK)

A Stand By Me platform a Daikin online portálja, ahol kezelheti az összes garanciával, karbantartásokkal és javításokkal kapcsolatos ügyeit. Ezen felül megtalálja az Ön szerviz partnerének adatait, tehát ha bármi kérdése vagy problémája merülne fel Daikin termékével kapcsolatban, könnyedén kapcsolatba léphet szervizpartnerével. Mindehhez és még sok más jövőbeli lehetőséghez nem kell mást tennie, csak regisztrálni Daikin termékét a Stand By Me portálon.

Csak azok a partnereink lehetnek hivatalos Daikin szervizpartnerek, akik minden kötelező, a Daikin által előírt tréninget és oktatást sikeresen elvégeztek, tehát a lehető legmegbízhatóbb tudással és tapasztalattal rendelkeznek a Daikin termékek telepítésével, beüzemelésével, valamint hibaelhárításával kapcsolatban. Amikor az Ön termékét regisztrálják a Stand By Me rendszerbe, akkor az a partner, aki beüzemelte a termékét, automatikusan az Ön szervizpartnerévé válik, vagyis ő lesz a felelős a jövőben is minden karbantartásért, és esetleges hibajavításokért az Ön Daikin termékével kapcsolatban. Azáltal, hogy összekapcsoljuk egy fix, Daikin által is elismert szervizpartnerrel, segítünk Önnek, hogy mindig tudja kihez kell fordulnia, amennyiben kérdése vagy problémája van.