Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK)

Igen, a regisztrációhoz szükség lesz a telepített berendezések pontos modellkódjára, valamint sorozatszámára, a beüzemelés dátumára, valamint olyan dokumentumra, amely bizonyítja, hogy a berendezést egy Daikin által elismert partner üzemelte be. Ez lehet egy telepítési jegyzőkönyv (split és multisplit klímák esetén), vagy beüzemelési jegyzőkönyv (kazánok és hőszivattyúk esetén).

Amennyiben az e-mail nem érkezik meg még egy nap múlva sem, kérjük ellenőrizze a "levélszemét" (junk vagy spam) mappát a levelezőprogramjában. A Stand By Me-vel kapcsolatos e-maileket a digital@daikin.hu címről küldjük, kérjük győződjön meg róla, hogy ez a cím hozzá legyen adva a megbízható e-mail címek listájához, hogy minden információt megkapjon a jövőben is. Amennyiben ez sem segít, kérjük lépjen kapcsolatba a szervizpartnerével, és ellenőrizzék a regisztrációkor megadott e-mail címet, valamint kérje meg, hogy küldje újra a visszaigazoló e-mailt, vagy írjon nekünk a digital@daikin.hu e-mail címre.

A jelszavát egyszerűen vissza tudja állítani, amennyiben a Stand By Me weboldalán (https://standbyme.daikin.hu) a jobb felső sarokban a "Bejelentkezés" gombra kattint. A bejelentkező oldalon kattintson az "Elfelejtette a jelszavát?" pontra, majd adja meg azt az e-mail címet, ami regisztrálva volt a Stand By Me platformon. Ezek után hamarosan e-mailben küldjük a jelszó visszaállításához az instrukciókat.