Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK)

Mivel a regisztráció során szükséges megadni a termékek modell és szériaszámát, valamint egyéb technikai adatokat is, ezért megkönnyítjük az Ön helyzetét azzal, hogy a partnerünk regisztrálja be ezeket az adatokat az Ön kapcsolattartási adataival együtt. Ha ez megtörtént, akkor Ön kap majd egy emailt, ami tartalmaz egy egyedi kódot, valamint egy linket a regisztráció befejezéséhez. A linkre kattintva és a kódot beírva már nincs más dolga, mint véglegesíteni a regisztrációt néhány gyors és egyszerű lépésben.

Miután a partner regisztrálta az Ön és Daikin terméke adatait, akár egy órába is telhet, mire megkapja a visszaigazoló e-mailt. Amennyiben az e-mail nem érkezik meg még egy nap múlva sem, kérjük ellenőrizze a "levélszemét" mappát a levelezőprogramjában. A Stand By Me-vel kapcsolatos e-maileket a standbyme@daikin.hu címről küldjük, kérjük győződjön meg róla, hogy ez a cím hozzá legyen adva a megbízható e-mail címek listájához, hogy minden információt megkapjon a jövőben is. Amennyiben ez sem segít, kérjük lépjen kapcsolatba a szervizpartnerével, és ellenőrizzék a regisztrációkor megadott e-mail címet, valamint kérje meg, hogy küldje újra a visszaigazoló e-mailt.

A jelszavát egyszerűen vissza tudja állítani, amennyiben a Stand By Me weboldalán (https://standbyme.daikin.hu) a jobb felső sarokban a "Bejelentkezés" gombra kattint. A bejelentkező oldalon kattintson az "Elfelejtette a jelszavát?" pontra, majd adja meg azt az e-mail címet, ami regisztrálva volt a Stand By Me platformon. Ezek után hamarosan e-mailben küldjük a jelszó visszaállításához az instrukciókat.